alahai bujang lapok…

hm.. tak habis habis perkara yang sama.. bab kopi and print sama pasta.. hai.. bagilah kat dyeowang.. what i’m saying?? hehe.. it just for my classmates who like to use copy and print in exam… fotostat pun diterima gak.. takper.. tolak ke tepi.. yay!!!! raya 2 minggu.. leh balik hometown…

hm.. apalah nasib diriku.. dahlah termuda.. slaluh kena buli.. takper… ada ubi ada batas.. lain hari aku balas!!! akukan evil…. hahaha.. dyeowang takkan marah punya lah.. naper aku jadik camnir??? tanya kyuhyun.. dye yang ajar.. *dush* (kena lempang ngan wives kyuhyun) hey.. relak ar.. aku bukan bias kyuhyun.. i’m belong to yesung.. right honey.. hahaha..

okay.. aku addict baca fanfiction nih.. maybe i’ll keluarkan yang kupunya.. hehe… tapi teruk lah.. aku nih bukan budak sastera.. pandai bermadah bicara.. tak perlah. cukup setakat tuh untuk ari nih…

kyu.. jangan marah… sesungguhnyer saya memang anak muridmu yang cepat belajar.. HUAHUAHUAHUA!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

